Alla inlägg under mars 2008

Av Felice - 9 mars 2008 14:46

Hej på er alla!



 Jag har inte haft internet på ett tag nu , så nu är de skönt att få blogga lite. Igår var jag med alexandra, vi hade skiitkul. Vi skulle ringa till en kompis som heter Emelie , men vi slog fel nummer så vi råkade ringa till nån Ellinor. Men de var jätteroligt , för vi trodde att de var Emelie som lurade oss , men så var de inte ^^. Sen gick vi en sväng med hennes hund. Det bvar jätteroligt. Då ringde min mobil, de var en som heter Andrè som frågade om vi ville komma på en "fest" hos honom. Så ja, vad ska man säga...vi gick väl dit. Det var jätteroligt. Sen när jag kom hem kollade jag på en film som gick på tv,n. Sen gick jag å la mej. å idag har jag varit hos min kusin , Victor. Han fyller 16 år idag. Vi åkte dit å fikade å sånt , de var jätte kuligt^^.

Hejdå till nästa gång. Kram på er!

Frånettbusfrö ^^


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

tycker du om Thai mat
 Ja
 Nej
 Sådär
 Har aldrig smakat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards